חבילות לבר מצווה

מתנפחים ודוכני מזון לאירועים


יש לנו את כל מה שאתם צריכים בשביל ההפקה המושלמת!

דוכני מזון

מתנפחים

קצת מהאירועים שלנו

התוכניות המומלצות שלנו

מבצעי קיץ מדהימים

מוזמנים לבחור ממגוון החבילות המשתלמות שלנו. 
ליצירת חבילה בהתאמה אישית צרו איתנו קשר 😁

כולל צוות + הובלה

מבצע יום הולדת 🎂

מתנפח גדול 4X4
עמדת מזון
מרכיבים נלווים
מערכת מוזיקה
איש צוות צמוד לתפעול
כולל התקנה

החל מ- ₪1,000 בלבד

איסוף עצמי

מבצע מיוחד 🎁

מגוון מתנפחים לבחירה
גודל 3X3 מטר

החל מ- ₪300 בלבד

איסוף עצמי

דוכני מזון ומתוקים 🎁

מגוון דוכני מזון מתוקים לבחירה

החל מ- ₪120 בלבד

חושבים לעשות אירוע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו

למה דווקא אנחנו?

מחירים משתלמים

100% שביעות רצון

מגוון רחב של מתקנים

ניסיון של מעל 5 שנים

טריפולנד היא חברה הפקות אירועים המתמחה ביצירת חוויות בר מצווה בלתי נשכחות באמצעות מגוון אטרקציות יוצאות דופן, לרבות מתנפחים יבשים, מתנפחים מים, דוכני מזון, בועות סבון ענקיות ומוזיקה כובשת, טריפולנד דואגת שכל חגיגת בר מצווה תהיה מלאה בהתרגשות, צחוק וזכרונות מתמשכים.

בכל הנוגע למתנפחים יבשים, טריפולנד מציעה מבחר רחב של אפשרויות הנותנות מענה לתחומי העניין וההעדפות של חוגגי בר מצווה צעירים. ממסלולי מכשולים מרתקים ומאתגרים ועד למתנפחים מרתקים בנושאי ספורט, טריפולנד מספקת שפע של פעילויות מרתקות שגורמות לאורחים להנות לאורך כל החגיגה.

למי שמחפש בילוי טוב, מתנפחי המים של טריפולנד הם התוספת המושלמת לכל אירוע בר מצווה. עם מגלשות מים ענקיות, מסלולי מכשולים מתנפחים במים ומשחקי מים אינטראקטיביים, האורחים יכולים להתקרר, להתיז וליצור זיכרונות מימיים בלתי נשכחים.

כדי להבטיח שהאורחים יהיו מרוצים, טריפולנד מציעה מגוון דוכני מזון המגישים פינוקים וכיבוד טעים. מחטיפי קרנבל מעוררי תיאבון כמו פופקורן, צמר גפן מתוק ונקניקיות ועד ברד בטעמים מגוונים כך שיוכלו לאגור עוד כוחות להמשיך את החגיגה. 

טריפולנד מציעה אלמנט נוסף לחגיגות בר המצווה, הכולל בועות סבון ענקיות מרהיבות. הילדים יוכלו ליצור בועות מהפנטות ולמלא בהם את כל החלל וכך ליצור אווירה קסומה ויפהפייה. 

כדי להגביר את האווירה ולהעצים את האווירה החגיגית, טריפולנד דואגת למוזיקה שתקפיץ את כל האורחים עם מבחר מגוון של ז'אנרים מוזיקליים שיתאימו לכל טעם והעדפה. מלהיטים קלאסיים ועד למובילי מצעדים עכשוויים, שישאירו  את האורחים על הרגליים, רוקדים וחוגגים לאורך כל האירוע.

טריפולנד שמה דגש רב על בטיחות ומקצועיות. צוות אנשי המקצוע שלנו מיומן ואנו מבטיחים שכל האטרקציות והפעילויות מוקמות ומופעלות תוך הקפדה מרבית ועמידה בתקני בטיחות. 

אז מה? שנתקדם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

Open chat
צריך עזרה? אנחנו כאן!
Scan the code
היי 👋
שמי אלחנן.
איך אני יכול לעזור לאירוע של ילדייך?